مصاحبه آرشیو خبر ها
آیا یک روز به فوتبال برمیگردم ؟

آیا یک روز به فوتبال برمیگردم ؟

بخش زیادی از طرفداران تیم یوونتوس هنوز در هم رویای بازگشت لوچانو موجی مدیر اسبق تیم خود هستند و بر این باور می باشند که او بهترین نفر برای هدایت و رهبری نقل و انتقالات تیم یوونتوس می باشد.

 

مرد موفق یوونتوس در سالیان پیش در مصاحبه ای شرکت کرد و گفت:

 

یوونتوس بسیار خوش شانس بود که توانست با یک گل به خودی تیم پالرمو را شکست دهد، ولی در این موارد، این حریف است که با فشار زیاد شما را وادار به این اشتباه (گل به خودی) می کند. یووه نشان داد که یک تیم بزرگ حتی در روزی که بد بازی میکند، می تواند پیروز باشد.

 

اینتر:

 

اینتر اصلا مدعی اسکودتو نیست. آنها هزینه ی زیادی کرده اند ولی به جایی نخواهند رسید. مبالغات زیادی وجود دارد، مثلاً تشویق ایستاده ی گابی گل! تشویقی برای چی؟ برای کی؟ این آدم قطعاً در برزیل خوب کار کرده ولی باید در تحسینش احتیاط کنیم، اول باید بازیکن خودش را نشان بدهد.

 

آنتی یووه؟

 

وجود خارجی ندارد. رقیبی وجود ندارد. با روگ، دیاوارا و میلیک، فکر می کنم ناپولی در حال آینده سازی ایده ال است. میلیک عملاً به طور متوسط در هر بازی 2 گل زده و اگر با همین سرعت پیش برود، ناپولی قطعاً تقویت شده است.

 

ناپولی برای رقابت با یووه چه چیزی کم دارد؟

 

شخصیت. ولی این به خاطر حضور بازیکنان جوان زیادی است که در این تیم وجود دارد. شخصیتی که در مقابل، یووه از آن سود می برد.

 

پوگبا:

 

من ملاحظات خودم را دارم و به نظرم هر چی در ایتالیا انجام داده را آنجا هم انجام می دهد. ولی در انگلیس باید بیشتر تلاش کنی و تا اینجا عملکردش خوب نبوده و بنابراین معضل فروش به نکته ی مثبتی برای یوونتوس تبدیل شده که با پول فروش او، چیز مهمی را برای اکنون ساخته است.

 

یوونتوس:

 

در حال حاضر خط میانی یووه یک عنصری کم دارد، ولی نباید فراموش کرد که مارکیزیو در حال بازگشت است. یووه تا الان یک هافبک یارگیر محکم در اختیار نداشته ولی خوب استورارو هست که تقریباً برگشته و به طور خاصه مارکیزیو. بنابراین فکر میکنم مرکاتوی یووه بیشتر از خوب بوده است.

 

لیگ قهرمانان:

 

در فوتبال قطعیتی وجود ندارد ولی من در مورد اینکه یووه قدرت بردن لیگ قهرمانان را داشته باشد، شک دارم. هرچند قطعاً لیگ را به دست می آورد، با اینکه ممکن است بازی های معدودی مثل پالرمو هم باشند که یووه چهره ی زشت خود را نشان دهد.

 

آیا یک روز به فوتبال برمیگردم؟

 

این چیزی است که آینده خواهد گفت، نه حال... کادر مدیریتی فعلی یووه شبیه ماست؟ من کاری به شباهت ها ندارم. مهم این است که کادر فعلی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: